Hallo Nederland! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lotte Essen - WaarBenJij.nu Hallo Nederland! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lotte Essen - WaarBenJij.nu

Hallo Nederland!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Juli 2013 | Nederland, Zwolle

Zondag was het dan zo ver, we moesten dan toch echt afscheid nemen van alle lieve mensen in het vrijwilligershuis, want we gingen weer naar huis toe.
Helaas was er al een eerste opstakel toen we op het vliegveld aankwamen, het vliegtuig had namelijk 2 uurtjes vertraging. In eerste instantie leek dit nog niet zo'n ramp, totdat we op Dubai Airport aankwamen en onze aansluiting naar Amsterdam misten.....
We hebben dat gigantische rotvliegveld wel tien keer over gerend om van alles te regelen, maar het slechte nieuws was dat we pas naar Amsterdam konden vliegen op dinsdagmorgen om half 9, nog 24 uur wachten dus!:S
We kwamen terecht in een super luxe hotel, op het vliegveld, omdat we nog te jong waren om het vliegveld af te mogen. Daarvoor moesten we 18 jaar of ouder zijn. Uiteindelijk hebben we dus zelfs niks van Dubai kunnen zien ondanks dat we er zo lang waren. We hebben vooral heel veel geslapen.

De volgende morgen konden we dan eindelijk terugvliegen naar Amsterdam en gisterenmiddag (dinsdag) rond twee uur konden we dan eindelijk onze ouders, broers en zussen een knuffel geven.
Ze stonden ons op te wachten met een spandoek en een welkom thuis ballon. Na een reis van 46 uur, waren we thuis!

Het was lekker om weer eventjes in mijn eigen bed te slapen, maar inmiddels wil ik al wel weer terug. Wat een geweldig land is Zuid-Afrika en wat heb ik er van genoten. Ik denk dat ik er ooit nog wel eens terug kom. See you South Africa!<3

• 31 Juli 2013 - 14:53

Birgit:

Het was suuuuuper! :D

• 31 Juli 2013 - 14:53

Birgit:

Het was suuuuuper! :D

• 31 Juli 2013 - 18:02

Lotte Van Essen:

Het was inderdaad echt gaaf!!
    Ben blij dat ik je heb leren kennen en we blijven contact houden!:)