Voorbereidingen Part 2! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lotte Essen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Part 2! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Lotte Essen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Part 2!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 April 2013 | Nederland, Zwolle

En toen was mijn geld op...
Gisteren heb ik het geld overgemaakt naar de organisatie en nu dus een beetje blut, maar het is het zeker allemaal waard!:)

Vannochtend zijn Judith en Ik even bij Meditel langs geweest voor onze inentingen en we waren op tijd en konden het zomaar in één keer vinden!;) We leren het wel...
Toen we aan de beurt waren werden we geholpen door een nogal bijzondere man, die niet zo goed was in rekenen. ;)
Uiteindelijk bleek wel dat we alleen de inenting voor Hepatitis A en B nodig hebben, wat heel erg mee viel, net als de inenting zelf!:)
We survived! Maar we moeten wel nog een herhalingsprik over 3 à vier weken en over een half jaartje.
En we hebben de beste man moeten beloven om geen honden of katten te aaien, want dan moeten we ook nog ingeënt worden voor hondsdolheid!;)

Liefs Lotte

• 16 April 2013 - 19:10

Anne:

Hahaha ik hoop maar dat de hond van Bo niet de tuin in komt rennen dan, want dan mag ik hem zeker gaan pakken..:P

• 16 April 2013 - 22:39

Lotte Van Essen:

Het gaat vooral om honden en katten in Afrika! Dus de hond van de buren mag nog wel!;)